Dag 286

Mycket knas så inlägg har det inte blivit några. Kan ju döpa om bloggen för han sitter inte längre på Skenäs. Men det började ju iaf där....

Sen sist har en del hänt! J har flyttat till sluten anstalt, Lillan kan stå och storan och jag har vart i turkiet. Så vart ska vi börja? Ett litet tjafs på anstalten och dom flytta honom. Väldigt fel då det bara står ord mot ord men det är ju självklart att dom ska flytta fel person.. Så nu har vi vart på nya stället och fy fan rent ut sagt.. Jävla inhängnad för dinosaurier lr? Too much asså. O inte ett skit har man att säga till om.. Började nästan gråta när vi kom in. Verkligen obehagligt ställe.. Men nu är det bara vänta på nått möte så vi får veta när permissionsdatum och boja blir.. Får veta nästa vecka förhoppningsvis!

Annars har det varit lugnt. Turkiet med storan, pappa, brorsan och hans tjej. Grymt skönt o ligga i solen o bara njuta en vecka. Glömma problemen för en stund även om tankarna på mitt hjärta alltid finns där. Förstås!! Men ska ja va ärlig så längtar jag redan iväg igen. Kände mig så jävla fri där på något sätt istället för o va inlåst här hemma..

Men men 132 dagar kvar.
Håller tummarna för mötet nästa vecka,
Behöver min kärlek! ❤️

Kommentera här: