Dag 356

Känner att jag inte har mycket att skriva om men vill ändå uppdatera nån gång ibland så att man kan läsa det när allt det här är över. Om man ens vill det? Vet inte, känns som jag kastat bort ett helt år av mitt liv. Kommer ju aldrig få tillbaka det. Skitkul!
 
För tillfället är jag nog helt neutral inombords. Känner inte ett skit. Rätt skönt med tanke på att det nu för tiden är antingen det eller tomhet och ångest. Lätt val om man säger så... Men så börja jag med nån jävla medicin idag som ska få mig bättre, haha vilket snack. Tror ju inte att de funkar men det lär ju märkas?
 
Nudå? Lägga sig o glo i taket kanske, funderar på o göra något i helgen? Tänker inte sitta här o tycka synd om mig själv mer, nae nu får de räcka! Dags o planera o komma iväg lite mer.
 
Vart inte mycket till inlägg idag som vanligt. Men de skit samma! Peace-
 

Kommentera här: