Dag 178

Just nu sover båda barnen och jag sitter här som en idiot och glor. Känns sådär faktiskt.. Dagis imorgon och rutinerna är igång igen efter helgen. Har ju numera långhelg eftersom dagistiderna ändrats till tis,ons,tors? Men det ändrar ju inget direkt. kämpar som vanligt igenom varje dag utan att ens riktigt veta vad som hänt? Men så är det väl att leva i sin egna lilla värld.. Är ju iaf inte lika jobbigt för tillfället som tur är. Skönt att de går i perioder så man slipper må dåligt JÄMT. Men nu är det ju snart halvtid, om drygt 1 månad så hoppas den tiden går lika fort. Är ju på väg mot sommarn nu med så då finns det mer att göra också. Även om jag helst bara skulle sitta här. 
 
Iaf får se vad som händer i veckan, känner att jag verkligen behöver hitta på saker för sitter man och grubblar för mycket blir man ju galen! Fredag blir det ju iaf iväg en sväng och lördag till mitt ♥! Men för övrigt 0 uppgifter.. Vad jag kan komma på iaf? Numera går ju allt in genom ena örat o ut genom andra. Fan! Om man kunde tänka på något annat för en stund. 240 dagar kvar. Nu ska jag mysa ner mig bredvid bebis för mina barn är dom enda som ger mig glädje nu för tiden. Vad skulle jag göra utan dom?
 
 
 
Du är allt jag tänker på.
Kom hem!

Kommentera här: