Dag 159

Nytt år och äntligen är vi inne på rätt årtal! Drygt 4 veckor till första permissionen, 8 1/2 månad kvar till bojan och alltså 259 dagar kvar tills vårat liv kommer igång på riktigt!! Så jävla underbart så det är inte sant!
 
Idag har jag och barnen åkt med "morfar" till stan, ny hemtelefon igen så att jag slipper vidarekoppla. Ingen billig historia men nu är det problemet löst. Fick även mat i stan så slapp jag laga nått? Haha skööönt! Så resten av dagen ska vi bara SLAPPA för imorgon börjar rutinerna igen med dagis för stora tjejen efter ett långt jullov. Tror det kan va bra för henne att komma ut o träffa sina kompisar igen. För vem vill va instängd med sin mamma? Haha då blir ju inte livet allt för roligt... Speciellt när hon har en mamma som verkligen HATAR att gå ut på vintern! Menmen så ikväll blir det tidigt isäng igen så nu kommer jag få tillbaka min "egentid" på kvällarna. Skööönt! Sålänge lilltjejen behagar att vara lugn. Skrikperioden är ju iaf över sen ett tag tillbaka vilket är jävligt bra. Slipper man gå och vänta på den om dagarna? Tyvärr inget PH längre så vad ska man roa sig med nu då? Det är ju frågan...
 
I helgen åker stora tjejen till sin pappa och jag och lillan kanske till love? Än så länge verkar det inte så positivt. Mamma skulle åka helgen efter så hon ville inte köra och pappa har inte bilen. Ringde taxi och kolla priser men dom sa 800 ENKEL från station till anstalten?? Jävla puckon 1600 fram och tillbaka, nej tack! Så vi får väl se hur det blir med det... Nu slapp i soffan. Hörs om några dagar igen då! Haareeeee!
 
 
Saknar dig!♥
 

Kommentera här: