Dag 191

Sitter just nu i soffan och myser med stora tjejen innan det är dags för sängen. Stackars barn är sjuka men hoppas det försvinner fort! Lillan sover redan så blir sängen för mig med tidigt idag. Hade mitt hjärta hemma igår som sagt tidigare. Dom där 8 timmarna var dom snabbaste 8 timmarna i hela mitt liv? Va som att han bara hann komma innanför dörren så skulle han tillbaka igen. Hemskt när han åkte men värst va nog och se honom och hur han mådde. Om jag kunde skulle jag ta bort hans ångest. Jag kan gärna dubbla min om det fick honom att må bra! Aldrig kommer jag älska någon så mycket som jag älskar honom och mitt hjärta gör så jävla ont när han inte mår bra. Men vi fixar det här. Det har han lovat mig och jag tror på honom! Nästa permission är om 15 dagar. Nu kör vi vidare. Snart halvtiiiiid!!! Längtar efter min andra halva!!

Kommentera här: